KÖP INTE PRODUKTER FRÅN NATURDIET, DOM SMAKAR RENT UT SAGT SKIT!
Ja, jag ljuger inte, jag råkade köpa naturdiet, då nutriletten var slut, råkade köpa deras päronsmak. Det var nog nåt utav det äckligaste jag druckit i hela mitt liv, det absolut värsta var ju att man köpt typ FEMTON påsar av skiten då dom inte har mindre förpackningar… Aja… INTE NOG MED DET.
När jag ringde deras kundtjänst för att påtala denna brist, ja då är kundtjänsten snorkig och otrevlig. Ingen ersättning, ingenting. “Det måste vara fel på produkten för att du ska få ersättning”. Hur vet hon att det inte är fel på produkten?! Jag fick inte ens skicka in en påse för att dom skulle titta på den, INGET. Deras kundtjänst är nog den sämsta jag vart med om. Aja, trist, men sant. De borde gå på lektion hos Björn Axén, där man faktiskt lyssnar på sina kunder. Det var bara att skicka in, så skulle dom skicka tillbaka lite andra produkter som jag kunde få prova. Anledningen till att jag skulle skicka in var för att dom skulle testa kemin i burken så det inte var något fel. BRA! Om det inte var fel? Ja då skulle hon framföra åsikterna. Man visar att man bryr sig om sina kunder, genom att dessutom tacka för att man klagar. BRA JOBBAT, PRECIS SÅ SKA EN KUNDTJÄNST JOBBA! :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar